همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، اقدام هتاکانه دیگری در کارنامه حامیان موسوی به ثبت رسید و آن آتش زدن کتاب قرآن و پرچم های مربوط به ماه محرم و امام حسین(علیه السلام) بود.
 
کمتر از یک ماه قبل بود که حامیان میرحسین موسوی در حاشیه مراسم روز دانشجو اقدام به بی حرمتی به ساحت حضرت امام خمینی (ره) کردند و تصاویر ایشان را پاره و حتی آتش زدند.
 
این اقدام حامیان موسوی باعث شد تا موجی از خشم و اعتراض تا چندین روز سراسر کشور را فرا بگیرد و مردم با برگزاری راهپیمایی ها و تظاهرات گسترده خواستار مجازات عاملان این بی حرمتی شوند.
 
با این حال میرحسین موسوی در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی در موضعی کاملاً خوشبینانه این موضوع را رد کرد و گفت که حامیان وی پایبند به آرمان‌های امام راحل هستند و هیچ‌گاه چنین اقدامی را مرتکب نخواهند شد. آنها پیشتر هم در راهپمایی روز قدس(جمعه آخر ماه مبارک رمضان) اقدام به روزه‌خواری و سر دادن شعارهای ضد اسلامی کرده بودند.
 
اما موسوی چشم خود را بر این حقیقت بسته بود که حلقه‌ای از طرفداران وی را افرادی تشکیل می‌دهند که هیچ اعتقادی به اسلام و مقدسات ندارند و توهین به رهبر کبیر انقلاب از بدیهی ترین کارهایی است که از سوی آنها انجام می شود چرا که تئوریسین های این جریان سال‌ها قبل افکار و اندیشه های پیر خمین را به موزه فرستاده بودند.
 
این قبیل توهین و اهانت‌ها به دین اسلام و ائمه اطهار (علیهم السلام) تاکنون بارها و بارها از سوی این دسته از حامیان موسوی در محیط‌های مجازی اینترنتی انجام شده است و همین امر بود که باعث شد تا شبکه ایران پیش از این نسبت به اقدامات توهین‌آمیز‌تر از پاره کردن تصاویر امام (ره) به موسوی هشدار بدهد.
 
همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، اقدام هتاکانه دیگری در کارنامه حامیان موسوی به ثبت رسید و آن آتش زدن کتاب قرآن و پرچم های مربوط به ماه محرم و سالار شهیدان و همچنین حمله به نمازگزاران ظهر عاشورا در خیابان های تهران بود.
 
هنوز میرحسین موسوی موضعی در خصوص این اقدام حامیان خود اتخاذ نکرده است اما پیش‌بینی می شود وی با تکرار همان موضع قبلی خود، مدعی اجرای این اقدامات هتاکانه از سوی عده‌ای ناشناس شود.